IMR TV

IMRTV

Selasa, 29 Disember 2009

'Saya tidak tahu salah lantik Ariffahmi'

Jimadie Shah Othman & Andrew Ong
Dis 16, 09
1:03pm

eksklusif Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengulangi kenyataannya bahawa beliau tidak tahu-menahu bahawa tindakannya melantik menantu sendiri menerajui Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) melanggar peruntukan undang-undang.

"Waktu saya lantik menantu saya, saya tidak tahu barang tidak boleh. (Saya) lantik dalam mesyuarat penuh. Ada penasihat undang-undang negeri (LA)," kata menteri besar Kelantan kepada Malaysiakini.

"Saya sebut dalam kertas, menantu saya (dilantik). LA senyap. Saya kata, sahlah."
Sudah ada pengganti saya: Nik Aziz
Nik Aziz sudi dilantik 'pemimpin rohani' Pakatan
PAS tetap pertahan agenda hudud, negara Islam

Tiada ulasan:

e-mel: lapuria@gmail.com

© Hak Asasi Manusia Terpelihara